Nästan en byxstorlek

Jag har gått ner en byxstorlek( nästan) alltså jag kan knäppa knappen och dra upp dragkedjan.
Men de sitter fortfarande väldigt tajt.
Men endå. -9,1 kg och nästan en byxstorlek. Det ni!
Jag har nästan gått ner en byxstorlek.
typ 3-4 kg till så  kommer de sitta som ett smäck på mig=)
Nä nu ska jag ner och göra lunch till mig och herr snörvel.
Stackarn han är jätte sjuk.

Jag fick hem vindelnbladet idag och jag funderar på om jag ska gå på någon av deras korpenaktivitietetr.
Ska se vilken dag som passar bäst att gympa/spinna/bada på.
Spinningen är något jag längtar efter.
Men jag vet inte om jag är för tjock för det.
Eller det är väl det att jag kommer att vara tjockast där som är problemet igentligen.
Jag får se om jag vågar eller inte.

De har orientalisk magdans och det låter ju som en superkul grej att göra men sjutton med mitt fläsk.
Jag tror inte jag vågar det.
Speciellt som de flesta i Vindeln verkar vara av den hurtiga smala typen.
Nog för att jag är hurtig, tränar ju 6 dagar i veckan.
Men särskillt smal är jag ju verkligen inte.

vi får se vart mitt mod räcker till.
Tror du att jag vågar spinna ?

Kommentarer
Postat av: mamsen

Självklart vågar du spinna! Kör hårt gumman snart får morfar ta fram plånboken och sen blir det min tur.

Kramis mamsen

2009-01-13 @ 13:59:55
Postat av: Annette

vännen ....

du har spunnit med mig många gånger !!!!och klarade det galant då sååå !! klart du vågar ! go for i girl ... kramar Annette

2009-01-13 @ 18:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback