Renjakt



Vi , jag och älsklingen, skulle ut på fotografjakt. Vi skulle få kort på den stora renen.


Inga renar?



Men jag jag ar lika glad för det=)
Det är verkligen superroligt att vara på utflykt med min Anders
att göra något tillsammans det är verkligen kul.



Där är de ju!
Men de var inte lätta att komma nära.

Jag behöver ett teleobjektiv med minst 400 i brännvid.
Suck...



Där är renarna=)



Mera renar



Vad är jag på väg att göra?



En snöstjärna så klart!

Haha jag har haft en underbar dag idag.
Det är så himla roligt att lära sig kameran ordentligt och umgås med Anders, han har hållt i kameran lika mycket som jag.




Tom sven hamnade på bild=)

Kommentarer
Postat av: johanna

fina djur!



och ja, tyvärr kommer jag alltid ha en sår. det är ju inte ett "öppet" sår men jag har mycket ärr.

Postat av: mamsen

Jag trodde det var en ängel du gjorde, en sån som du är.

Älskar dig!

2009-01-10 @ 20:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback