Tyck synd om mig och älsklingen!

Detta är sannerligen en jävla skit dag.
Anders har jätteont och ska till tandläkaren. Hans tand har gått sönder.
Så han har varit vaken och hållt mig vaken.
Stackaren. Usch det är verkligen inte roligt att ha ont.
Så vid 4 ringde vi till Dagny så att hon fick skjutsa Anders till akuten så att han kunde få något smärtstillande.
Sen ska han till akuttandläkaren. I eftermiddag. I umeå Igen.

Igår så frös mitt torkarblad och min kupé värmare sönder i kylan.
Och idag så gick backspegeln sönder.
Och jag har typ inte sovit någonting och är trött och grinig och jobbar till fyra.

Jag ser verkligen fram emot dagen. N-O-T!
Sen för att jag har varit sjuk så har jag halkat efter i matten och det gör ju inte saken bättre.
NU hotar dom med att stänga av mig och ge mig ig.
Och jag försöker verkligen komma ikapp men det är inte så himla enkelt.
Försök själv räkna linjära funktioner så får du se hur himla lätt det är!
BAH!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Gör nu en sak i taget. Det viktigaste först så du kan sortera bort från din hårddisk.

Allt löser sig hjärtat!

Energikramar mamsen

2009-01-17 @ 19:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback