åh dessa jobbtider

Idag har jag städat hallen och Anders har skakat mattorna.

Det är fint när det blir fint.

nu måste vi bara ta oss en dust med övervåningen innan semestern är slut( lördag) buhuu.
Jag vill ha mera semester.
Nu hoppas jag att det regnar varenda dag jag är på jobbet så det inte känns lika tungt att gå tillbaka.
Bara för det blir det väl strålande solsken hela juli och augusti=)



( puss daisy vi syns i morgon när du kommer och bor hos mig)

Det känns inte som jag har varit ledig tillräckligt

Så nu jobbar jag helg i helgen.
Helg nästa helg och helgen efter det.

Det blir tre helger på raden.
Inte för att det gör något

I helgen jobbar jag för att jag ska få vara ledig fyra dagar nästa vecka.
Helgen efter det är min  vanliga helg
och helgen efter det har jag tagit på flytande.

Sen är jag ledig en helg.

Vi ska se på film ikväll och det är mitt val=) Hurra.
Jag tror jag ska tvinga bröderna Ols att se på något riktigt tjejigt.



Kommentarer
Postat av: Anders

"The Secret life of bees" va faktiskt helt ok, en solkar trea :).

2009-07-16 @ 11:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback