Lunchande med flickorna

Igår var jag till Umeå och åt lunch med Rana och Mona.
Det var helt fantastiskt roligt.
Vi gick på "bredbar" som bytte namn till lounge och nu heter cissis.
Som har försämrats till tusen.
Dit går jag nog inte igen.
Inga sallader.
Bara en buffe.
Nä dåligt att  " mitt salladställe" gått och blivit uselt.

Men det var roligt att träffa mona och rana.

jenna följde med och låg och sov hela tiden vi åt lunch under min stol.
Jättemysigt och superduktigt.

Sen åkte jag och lämnade tillbaka den där dataprytteln som inte fungerade och fick ett tillgodokvitto på Kjellan.

Nu är det min tur att bjuda hem tjejerna.
undrar när jag ska få till det.
Rana kan ju övningköra ut med Mona=)
jag vill göra det nu innan sommaren är över så vi kan vara ute.

Och rabarberpaj ska stå på menyn.

Kommentarer
Postat av: Sockerärtan (mona)

Ja, det var jättetrevligt att luncha! Jag har ju semester från nästa vecka, så det är "bara" att hitta nåt bra datum då! Vi har inte så mycket planerat ännu för semestern... Ha det fint! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback