Glad midsommar

Idag vaknade jag med att två doggs eyeballade mig med deras nosar 3 cm från min näsa.
Japp pringle och Estrella och dessutom gnydde pringle gärnet. och försökte sig på att slicka mig i ansiktet.


Lillskruttan Jenna och sov som en stock men jag masade mig upp och ut med dom.
Var tvungen att bära ut Jenna hon ville inte gå upp och ut.
Hon tittade på mig som matte, är du knäpp klockan är ju inte ens7 på morgonen!

Sen gympade jag med blossom i 30 min.
Gud så skönt, att jag inte gör det oftare och  tog ett varv med mitt hemliga projekt.
Duschade och var klar innan klockan var 8.oo på morgonen=)

Nu håller jag på att städa och anders håller på med sitt projekt

De tre vildhundarna leker ute bland ohyran och jag , jag damtorkar.
Om ett tag ska jag ta mig ett varv till med projektet.


i kväll kommer två tvåbenta hit och två fyrbenta hit.
Vi ska äta gott och fira midsommar tillsammans.

Glad midsommar på er=)


Kommentarer
Postat av: Mona

vad är det för hemligt projekt? Blir ju nyfiken...

2009-06-20 @ 13:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback