Grymt roligt

Finns det något underbarare än att bada badkar?
Det är andra gången på två dagar som jag tagit ett långt härligt bad.
Wonderfull.

Jag lever lite som jag gjorde innan anders känns det som.
Eller nja, jag går inte på krogen och jag jobbar inte ihjäl mig.

Men jag har fulla dagar av mina vänner.
Och det är så roligt att vara med dem.

Jag saknar dem väldigt mycket men vi bor ju där vi bor.
Och jag trivs där med.

Jag saknar anders som en tok med.
Vi pratar säkert i telefonen 10 gånger om dagen.

Igår var jag först och åt lunch med Lisa, sen fikade jag med henne och hennes pär.

Efter det åkte jag in till city och jag och suzy och gick på 15 olika h&m eller nja det kanske var 5 men endå.
Det är skillnaden i sthlmcity är det ett h&m i ivarje gathörn eller 15 på varje gata.
Men i Umeå finns det 3 h&m.

Jag har lockat upp Suzy till hösten till Vindeln YEY!
Vi hade så grymt roligt igår.
Grymt roligt


Jag hade grymt roligt.

Kommentarer
Postat av: Anders

"Jag lever lite som jag gjorde innan anders känns det som.

Eller nja, jag går inte på krogen och jag jobbar inte ihjäl mig."



hmmm, vad gör du mer som du brukade göra innan du träffa mig da? ;)

2009-06-25 @ 11:08:21
Postat av: Natalie

Skönt att höra att det är fler som inte gillar krogen som icke singel. Känns som att krogen är ett enda stort desperat raggställe. Kan inte se det roliga med att gå dit längre.

2009-07-01 @ 23:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback