Haloj

Idag har jag firat min födelesdag.
Eller nja vi ska fira i morgon

Det blev som sagt frukost på sängen.
Sen blev det in till stan
och där blev det två par skor till mig och ett par till han i värmland i födelsedagspresent.
Det inhandlades en 13 bitars sushi( ååh så gott)
och sen blev det jula, rusta, och handling på coop forum
Allt utom köttet som vi ska grilla i morgon.

Hem kom vi sent som sjutton
Hunden fick mat, jag åt min sushi och vi skulle se på film.
Jag har haft en bra födelesdag
Fast det slutade med att jag trillade i trappen när jag skulle ut och gå med jenna.
Aj

Aja i morgon kommer o klanen hit och ska fira mig=)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis på födelsedagen du gamle kvinna såhär lite i efterskott! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback