Idag blir jag...

Gammal, hela 26 år.

Jag blev väckt första gången av Jenna som hoppade upp i sängen och la sig och sov på anders kudde.
Andra gången blev jag väckt med frukost på sängen.
Fralla med Vindelröktskinka, philladelfiaost, sallad, gurka, tomat och Juice.
Det var gudomligt gott.

Så nu är jag på toppenhumör.

Det ska jag fira genom att först duscha, sen ska jag och Jenna åka in till Umeå.
Anders ska åka in med Svärisarna sen. Eller om vi åker med dom.
Men det känns dumt att håra ner deras bil.
På stan ska jag handla ett par skor och sushi.
För att fira min födelsedag.
Sen ska jag till Rusta, eller Jula och köpa elementfärg och chaminjonfärg, penslar.
Efter det ska jag hem och målartvätta, och sätta på mig kläder som jag är orädd om.
För nu jävlar står jag inte ut längre med det pissgula.

Så hurra till mig=)

Kommentarer
Postat av: svärmor och svärfar

HIPP HIPP HURRA på din födelsedag.

Kram

2009-06-11 @ 11:22:10
Postat av: Anonym

Vilken härlig start på födelsedagen!! Ett fyrfaldigt grattis från mig, kram

2009-06-11 @ 15:25:57
Postat av: Mona

...det var jag som vart anonym där.

2009-06-11 @ 15:26:38
Postat av: Jezzi

GRATTIS på födelsedagen =) Vi syns i morrn!!

2009-06-11 @ 18:22:48
Postat av: mamsenmamsen

Hipp, hipp hurra. Födelsedagspresenten är i skåpet.

Grattiskram mamsen

2009-06-11 @ 22:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback