Magnum

Idag har jag och morfar varit och köpt färg till ladan så nu ska jag måla.
Falurödfärg.
Fast inte i morgon.
Då ska jag och mamsen till Karlstad och i övermorgon ska jag träffa till AC.
Det ska bli roligt och se henne och As bubbelrosa badrumstak=)

Jag har sovit på filten på gräsmattan idag och gjort jättegod vinigrett.
Tänk så bra jag är på att göra dressingar.
Det är verkligen min grej.

Jag har ätit Noggermint idag. Den var faktiskt god, inte lika god som 88an men god.
Godare än Magnum , alla sorters magnum.



Kommentarer
Postat av: Ricky

MAGNUM ÄR GODAST GLASS SORTEN typ. Jag gillar också 91 lr vad den nu heter, men jag blir dödsjuk när jag äter den. Så jag har bara ätit den en gång, men den är så himla god. Men den godaste är ju ändå piggelin? Inte sant.

kram ricky

2009-07-01 @ 10:25:00
Postat av: Mona

Jag hör av mig när vi kommer hem, typ på måndag eller så! Är ledig hela nästa vecka utom lör & sön, ha det gott! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback