Åsele Marknaden



Igår körde jag det längsta jag någonsin har kört och det är 16.5 mil till Åsele och 16.5 mil hem.

Vi åkte genom lycksele jag och Dagny.
Vi var på Åselemarknaden jättemysigt och jag kom hem med 14 par strumpor för 100kr.
Ett par älgskinnsvantar medd ull i för 230kr
En kokoschokladboll som smakar precis som 88 an glassen och 4 munkar.
Hemskt gott är det med.





Den sprutande vattentornet



Dagny tittar på väskor




Och nej detta var inte de munkarna jag köpte jag köpte hedliga gamla varma munkar med socker på.
Jag gillar inte sånt med strössel på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder! Tur ni fick härligt väder också :)



I sommar följer jag med :))

2009-03-29 @ 20:22:19
Postat av: Anders

Första bilden e väldigt sne!, Fixa genast!

2009-03-30 @ 08:51:31
Postat av: Ida

Vanliga hederliga munkar med socker är de allra bästa! I love them! haha :) Vi har oxå varit i Åsele i helgen :) Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback