Att impulsköpa en häst!



Sen har L och E och deras B varit här och fikat med mig idag, det var supermysigt och de får gääärna komma tillbaka.
L har impulsivköpt en häst som hon aldrig har sett.
Jag fattar inte hur man kan köpa en häst på impuls.
Ett par skor : ja
eller en tröja  : ja
men en häst!
Det måste var spännande, så nu vet jag att man kan köpa häst på en sån där influens lixom.
Undrar hur man säljer in en sån sak hos den andra hälften?

Älskling, duuU jag råkade köpa en grej idag, det var ett sånt kap och ja jag vet jag ska ju inte handla bara för handlandets skull men jag var bara tvungen.
 en djup suck....vad har du köpt då?

En häst den är jättefin med bra meriter och så var den inte så dyr ( i hästpengar alltså)

jag tycker det är hur roligt som helst=)
Hoppas hon är fin och dom får många föl i hagen på det stoet.
Jag får komma och kika på impulsköpet när hon har emigrerat från skåne hit till norrland bara.

Sen var det jätteroligt att umgås och fika.
De hade med sig äppelpaj som uppskattades jättemycket!
Och det var superkul=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback