En skrattig dag

Åh jag vaknade trött i morse av att gnorran och hoppetossan( Fanta och Daisy, du får lista ut vilken av dem som är vem) stog och gnällde på mig.
Daisy sover på tajzons fuskfårskinn nedanför min säng hon är jättegosig.
Fanta ligger på Anders sida sängen.
Jag säger bara det att ha vattenskål i sovrummet när man ska sova och hör en hund lapa i sig vatten,det är inte bra för kissblåsan.
Eller åtminstone min kissblåsa.

Igår så var jag och simmade det var helt underbart jag träffade 3 tjejer som var supertrevliga så nu ska vi fika någon dag.
Haha jag kan skaffa mig kompisar på badhuset med badräkt och fläsket guppande=)
Jag har inte skrattat så mycket på länge=)

Sen åkte jag och tanka 42 liter i min lilla golf han är nästan tom bettan.
Och så köpte jag sallad till mig och älsklingen att äta till middag=)

Åh jag har sett en fruktansvärt rolig film.
Tecknat så klart=) Bolt den var fantastiskt bra!
Så jag skrattade massor hela tiden igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback