Nyklippt och fin

Jag har äntligen klippt mig.
Och det blev jättekort=)

JÄTTEKORT

Fast jätte fint.
Anders gillar det inte, men det struntar jag högaktningsfullt i.
Eller som han säger: det viktigaste är att du är nöjd.
Kunde inte göra annat än att hålla med!

Hihi...


Så här såg jag ut i morse

och så här ser jag ut nu:



Jag är supernöjd. Syns det att jag är supertrött



Det kan man kalla skillnad.

Väldigt skönt och väldigt snyggt!

Annars så har jag varit till svärföräldrarna och fikat och ätit lunch där innan jag åkte till jobbet.
HOho

Varenda lock i huvudet syns och jag känner mig lättare i skallen måste jag säga=)

Kommentarer
Postat av: Ricky

FINT! Ditt hår blev mkt fint!

2009-03-06 @ 22:26:23
Postat av: johanna

Jättefint blev det!



...och min hårfärgning var i samma färg som jag har dvs blont, inte så spännande, men ändå!

Postat av: Jezzi

Det blev ju jättefint! Skit i lillebror, han e bara avis... han borde ju klippa sig han oxå =).. Nu har ju han längst hår i er familj :))

2009-03-07 @ 11:20:52
Postat av: mamsen

Hej hjärtat!

Vad fin du är!

Kramis mamsen

2009-03-07 @ 17:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback