Vädret är underbart i norrland

Vädret  är underbart i norrland. Solen skiner=)

I morse så såg jag lodjurspår på vägen.
Det hade snöat under natten och vägen var helt orörd när jag dundrade fram med bettan.
Lodjuret hade gått mitt på vägen.
Jag var tvungen att stanna för att titta på spåret.
Så himla vackert.

JAg jobbar idag. Delat så nu är jag hemma på "timmar" och vi, jag , Anders, Allan och Dagny har ätat nyfrasade våfflor med hjortronsylt , jordgubbsylt och grädde till lunch.
Det är precis så där härligt som vanligt.

Dagny och Anders " diskuterar" matematik och varför allt är som det är och ingen vill ge sig.
Det är charmigt och underbart på samma gång.
Så allan ser  på skidskytte och jag gick till datorn för att fortsätta studera matematik.
Ja jag vet jag är orsaken till disskussionen.

Jag ville ju bara tala om att jag hade fått hälten rätt på matteprovet utan miniräknare, för den har jag glömt på jobbet.
nä nu ska jag gå ner och vara trevlig innan jag åker tillbaka till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback