Envisa damen

Hon är rolig våran Jenna, idag spårade hon reda på mig på morgonen.
Hon måste fatta varför hon ska göra något innan hon gör det.
Knasiga hund.
Så när jag började gå och hon tyckte, du matte, det är kallt, jag har redan kissat, jag vill in och äta ÄTA!!
Så satte hon sig utanför dörren med ryggen till, som jag höööör inte, jag seeer inte !
Men när matte hade gått bakom huset och var bakom gårshuset.
Då var hon ju så illa tvungen att nosa rätt på mig.
Skam den som ger sig.

Sen när hon väl fick frukosten så kunde hon tass, undrar om det är husse som har lärt henne det?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej gumman!!! Saknar dig otroligt mycket!!! Så ni har skaffat hund. Roligt. vad är det för ras?? Kram kram :)

2009-05-04 @ 12:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback