Stordag för tjejen

Idag har varit en stor dag för Jenna, jag vet alla är inte lika intresserade av min valp som jag är.
Men det är jag som skriver så du som läser får stå ut.

Hon har åkt bil fram och tillbaka till Umeå och kräkts på Rustas parkering.
Hon har gått upp för trapperna på eget bevåg till övervåningen helt själv.

Och hon har fått stryk, min lilla slagskämpe, av tant Fanta som var grinig och inte ville dela med sig av bollen.
Dagny vart ledsen, men det är ingen fara skedd hon har bara tre små sår ett över ena ögat ett nedanför den andra ögat och ett på kinden. Det är inte hela världen.
Det är bra att hon lär sig nu så att det är lugnt sen.

Här hemma är hennes nya favorit leksak bollen som piper på övervåningen.
Den har hon i vårat sovrum.

Här är lite bilder från igår när tant fanta och kusin Daisy var här( eller nja de är ju kusiner hela bunten men jag tänker fanta är ju så mycket äldre)




Kommentarer
Postat av: Jezzi

Äsch, lite stryk e nog inte helt fel om dom e för på.... fick ju estrella oxå av en besökande när hon försökte sno hennes mat hela tiden.. lyssnar dom inte så .... en knäpp på fingrarna skadar nog inte =)

2009-05-06 @ 19:54:00
Postat av: mamsen

Stackars Jenna! Hon vart väl inte rädd nu?

Kramis

2009-05-06 @ 22:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback