välkommen till solen klia i hjäl dig du bara

I tisdags gick jag blodomloppet, detta året var tröjan lila,inte grön som förra årets, medaljen stog det 2009 på istället för 2008.

Det var skönt och jag gick på bättre tid denna gång än förra gången.
Nästa år ska det bli ännu bättre tid=)

Det är skönt att gå där och tjuvlyssna på folk, de i 30-40 års åldern pratade om finanskrisen, eller rättare sagt.
Har du hört att den och den har blivit varslad,
Ja jag har har oxå blivit det
Ja men jag vill ju inte gå hemma.

De i 15-20 år pratade bara om bal och klänningar och fest och har du hört om den och den

De i 60 plus pratade om har du hört att den har fått barnbarn.

Det var roligt.

Sen har jag lagt mitt första bud på tradera på en jättefin klänning till dopet som jag ska på i sommar.

Jag hoppas att jag vinner den och mamma, den får du inte!


Detssutom har jag blivit prickig över hela kroppen, det kallas visst solexem och kommer en eller två gånger om året och kliar så in i norden.

Välkommen till solen, klia ihjäl dig du bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback