aj mitt nyrakade knä

Mina ben hade gått i vinteride, aka ingen rakning föräns i mars,
Men så blev det inte för att jag vaknade upp med skitont under knät och jag kan inte ha det rakt. Köra bil är inte att tala om.
Så jag ringde sjukvårdsupplysningen, trodde de skulle säga vila det går över, men nej de bokade en telefontid med vindelns vårdcentral och jag fick tid hos läkaren kl 1400.
Jag kan ha det böjt, men rakt det går inte och jag kan inte sätta ner hälen när jag ska gå för det gör apont.
Så nu ska jag till läkaren.
Tur att jag är ledig idag.

Så nu har jag suttit ner och rakat benen för jag kan ju inte stödja på högerbenet för att kunna raka vänsterbenet.
Aja, Anders lär ju uppskatta det i alla fall.
Även om jag hellre skulle vara hårig och inte ha ont.

nu är jag nyrakad, går som en pingvin och ska få skjuts in till vårdcentralen istället.

Kommentarer
Postat av: johanna

Tror att det är mansförtryckarsamhället (oj, långt ord...) som gett dig en sjuka som gör att du måste raka benen ;)



Nä, hoppas det löser sig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback