fröken duktig

Igår var jag väldigt duktig på min lediga dag

Jag tvättade 3 maskiner,
 lagade lunch och
 middag,
åkte till verkstan för att balansera däcken på audin 755 kr hutlöst dyrt var det.
Jag hämtade in ved,
 fikade med svärfar hemma hos honom, Dagny var på gitarr träning.
Sen så hängde jag de tre tvättarna.

Och idag på morgonen packade jag in diskmaskinen så den är kvar till älsklingen vaknar.
Samt satte på en tvättmaskin till som oxå är klar till älsklingen när han vaknar.
Det är bara att hänga upp och stoppa i en ny=)

Idag slutar jag vid tre. Så det är ju super.
Och i morgon jobbar jag kväll sen åker vi ner till el stockholmo.
Åh det ska bli så roligt=)

Kommentarer
Postat av: Sockerärtan

Låter roligt med en stockholmsresa, vad ska ni göra?!

2009-11-03 @ 10:23:24
Postat av: Jezzi

Tsss 3... jag har kört 12 maskiner idag =))))... Phju... tack o lov att man har tvättstuga med torktumlare =)))

2009-11-03 @ 21:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback