Superskoj

Idag har jag och Anders sovit middag i soffan, det var mysigt men trångt.
Nu ska jag snart ta och äta lunch.
Slemmigt men mättande or what!

Åh helgen var verkligen underbar, det är synd att man inte bor närmre.
Jag fick så mycket bra energi av alla människor och påfyllning av vännerkunskap.
Shit vad jag saknar sånt


Det var så roligt att träffa Nathalie och hennes Dan och Cicci, Stoffe, JOhnny och ja superskoj var det.



Jag hittade ett gammalt kort på mig i dattan, här är Ellinor 16 år tror jag att jag var.
Lite skillnad mot nu va? Och jag tyckte jag var hemskt fet där,om jag kunde åka tillbaka till Ellinor 16 år så skulle jag säga, du är smal, du är vacker du duger precis som du är och du är underbar.
Men det såg jag inte då.

Vi är i köket hemma hos pappa och hans ex Cissi och fikar med min farbror kurt och hans ex gittan med deras barn

Kommentarer
Postat av: Anders

Lammkött :)

2009-11-12 @ 08:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback