vuxenfika

Idag har jag varit hos Jenny i Västerås, nä inte västerås som vid mälaren utan västerås som i Vindeln.
Japp vi har Västerås här och Amerika och håkmark och kräkmark och mesele hit och dit

Det var super och träffa Jenny och Hennes D. De hade två jättesöta katter och jättegott fika.
Så Anders har fått klara sig själv idag med tre hundar.och de ska komma hit på middag när hon har gjort klart sin praktik aka i januari alltså. Det är så när man är vuxen, man har inte lika mycket tid och man måste göra upp planer du om fem månader på tisdag går det bra?
Tänk när man var en liten skit och man ba ska vi leka visst.
Shit då var det inget , nej jag kan inte då för jag jobbar eller jag ska göra det eller så. Så det är super när man väl har tid båda två tillsammans när man är vuxen. För ofta fungerar det inte så.
Ofta har den ena tid men inte den andra.



Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej gumman hur är det? har gått igenom dina bilder på hemsidan ch blir bara mer och mer förvånad, åt det bra hållet ;) vad har du förutrustning?



Vet nog att du hade 100 frågor till Natta när du var över sist och jag har nog detsamma, haha..



Ha en fortsatt trevlig helg..



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback