höstpromenad i vindeln

Idag har vi gått och gått och gått lite till.
Först gick jag, Anders och Jenna uppför inte hela men en bra bit på lillkludden.
Sen åkte vi och hämtade Daisy och gick broarna runt.
Det var jätteskönt att vara ute i den kalla höstluften när solen sken och få lite frisk luft.
Lite bilder med mobilkameran blev det med.
På vindelälven och mina promenadkompisar









Oh Yes och så mig med



Ja det är inte lätt att ta kort på sig själv=)
Men visst är vi fina=)



Finaste kortet på mig och så är jag halv. Det är inte lätt att ta kort på sig själv...
Skrattar gör jag i alla fall.





Härligt och underbart var det även om jag borde ha varit hemma och läst mina läxor istället.
Men frisk luft behöver man i alla fall för att hjärnan ska kunna fungera.

Så nu ska jag och Jenna som suportar mig vid mina fötter, hon ligger och värmer dom i köket.
Fortsätta med det sista på uppgift ett.

Det känns bra=)
Jag håller på att infoga protokoll från vindelns socialtjänst möten så att jag kan verifiera mina empiriska upplevelser.
Härligt va! sen är jag färdig med brukstexten.
Ja om man inte räknar med att jag ska kolla stavningen och sammannfoga de olika delarna i hur jag ska göra allting.
tjoho.

Kommentarer
Postat av: Jezzi

Härliga bilder! Ni bor verkligen i en fin omgivning!

2009-10-12 @ 20:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback