hemma är bäst



Borta bra men hemma bäst

Vacker utsikt från tomten

Visst är det fint hemma hos oss=)

Nu är jag hemma ifrån växjö. Med massor av ny input efter föreläsningarna.
Vi har  pratat om krishantering och konflikthantering och det är superintressant.

Jag åkte ner i en vagn full av killar det var jag och fem stycken av dem, vi satt och spelade kort till ett.
Sen gick jag på föreläsningarn när jag kom fram, sov hos A och sen mer föreläsningar.
Gick och åt på thaiställe fast det var ett kinahak inte en enda thairätt.
Och kom på att en kille på kurs är bästa kompis med min kusin Erik och en tant jobbar på samma ställe som min faster Tina.
Vad världen är liten=)

Nu är jag hemma efter den horribla hemfärden, åtminstone när jag inte umgicks med M och drack te.
Utan när jag satt i min vagn där toaletten var trasig, en tjej som hade två ungar, blev magsjuk och kräktes medans hennes barn sprang runt i vagnen.
Sen kom jag till sovvagnen med två gallskrikande ungar jag vaknar av att jag är våt på benet och tänker, jävla ungjävel har kissat på sig så det droppar ner på mig.
Jag sov underst,  och ungen med sin mamma ovanför mig. sen kom jag på att det var min vattenflaska som var lite öppen och när tåget dunkade på ett vist sätt så skvätte den vatten på mitt ben.
Pjuh.

Men jag har inte sovit mycket kan jag säga.

Nu är jag nyduschad och jag är äntligen hemma.

 


Kommentarer
Postat av: Jezzi

Haha, härlig hemresa! Du gör det bra som orkar åka fram o tillbaks - o måååånga mil. Skönt att ha dig hemma igen, så lillebror inte behöver vara ensam :)

2009-10-25 @ 11:47:08
Postat av: svärmor

tur du har ett bra hem att komma till.det är ju trots allt långa resor du företar dig.

2009-10-25 @ 18:11:21
Postat av: Anders

Underbar bild på doggen :)

2009-10-26 @ 14:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback