morgonpromenad med Jenna



'







Usch jag ville verkligen inte gå upp och inte Jenna heller.
Men när klockan ringde då var det bara att maka sig ut och gå.
För jag måste plugga.
och städa lite innan de kommer, inte överdrivet mycket men jag vill i alla fall ha damsugit.
och plockat bort rentvätthögen i köket.
Men en så länge har jag inte gjort något av det för jag sitter med rollteorier och kognitivteori i min arbetsituation.
man ba jaaaa analysera ditt liv efter dina val och beskriv dom enligt teari a b och c.
shit pomfritt. det är jobbigt och öppnar upp dörrar inom en.
jag kunde inte sova igår kväll för att jag hade fått så mycket tankar ifrån den här socialpsykologi boken.
Anders fick inte sova heller för jag pratade ihjäl honom.
Alltså  han lever, han äter frukost just nu.
men jag berättade om allt jag läst och varför jag går det här programmet och att det här är något jag verkligen vill även fast det känns oerhört läskigt.

Igår när jag inte pluggade så umgicks jag via telefon och datorn med massa människor, ja och med svärisarna för de var här och bjöd på stek.
Jag ringde Cicci och vi pratade länge om allt från himmel och jord, jag pratade med mamma via webbcam på msn det var roligt att se hur hon har det och höra hennes röst.
Jag pratade med Nathalie som berättade att hon har fått svår foglossning och inte får röra på sig, stackaren.
sen läste jag ut socialpsykologiboken.
och har skrivit 3 sidor på uppgift 3.

och nu nu ska jag fortsätta plugga innan de kommer. Mona och Rana kommer hit och lunchar nämligen.
Jag ska bjuda på lasagne och sallad med apelsinvatten till.
Det tror jag blir gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback