ny världsdel

Vad var det jag skulle skriva det har jag glömt.
Jösses min hjärna känns som mos idag.
Dels var jag aldeles för pigg i går så jag inte kunde sova och sen somnade jag och Jenna i sängen när jag låg och läste sista kurslitteraturboken.
Haha ååh stackars hjärna.

Det känns som att jag kommer kunna klara det här till på torsdag det känns bra.
Nästa gång tänker jag börja med de små böckerna först och göra det stora arbetet sist.
Inte som jag gjorde nu.
Börja bakifrån och arbeta från fem till uppgift nr 1.

Inte som jag gjorde denna gång. Började med ettan och arbetade mig till femman.
För det blev aldeles fel.

sen så tar det ett tag för mig att komma på hur jag ska skriva och göra.
Men det känns som det har lossnat.
Jag har kommit på vad universitetsvenska är.
*hallelulja, prisa skatteåterbäringen*( roobin hood)

Idag håller jag på att skriva om ledaregenskaper och vilka ledartyper det finns inom offentlig sektor.
Känns det spännande?
Det tycker jag.
Det är faktiskt bra att analysera sönder sin arbetsgivare åtminstone om man ska lära sig nått om ledarskap.

Nä nu ska jag fortsätta med arbetet det känns lättare och jag har inte skrivkramp som jag hade igår.
åhåhåh

Skrivkramp är inte att leka med när man har ett sista inlämningsdatum.

Men en så länge går det bra.
Jag hoppas jag får godkännt på allt och att jag förstår vad det är som dom vill ha ut av mig.
Att jag gör rätt.
För just nu beffinner jag mig i helt okänt territorium känns som att hitta en ny världsdel.

aja åter till ledartyperna

Kommentarer
Postat av: Sockerärtan

ledartyper hos chefer, det är onekligen en intressant fråga. Du lär ju känna igen en och annan gissar jag!

Postat av: Sockerärtan

ledartyper hos chefer, det är onekligen en intressant fråga. Du lär ju känna igen en och annan gissar jag!

2009-10-19 @ 21:43:03
URL: http://mon.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback