påminn mig att aldrig mer åka dam

0-2e23e254104c15e26323616d496dc800.png

Kolla varifrån!

note to myself: att aldrig mer åka dam sovkupe det stinker rök. Jag har två gallskrikande ungar till säng grannar! när man åker mix kupe får man spela samiska qul till kl 1.00 o se på film på grannens laptop det kallar jag qul . Inte att få öronen avskrikna.
Men det kunde vara värre toan kunde vara trasig o de kunde vara någon som kräktes i gången som på andra tåget jag åkte på idag. Tur att svärisarna bjuder på frukost i morgon så nått blir bra i alla fall.;-) kram


Kommentarer
Postat av: johanna

haha, usch vilken hemskt tåg-tur! har bara haft sovkupe en gång, sov nog inte en blund på hela natten...tanten under mig läste bibeln till långt in på småtimmarna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback