referenser

Åh så himla skönt nu är jag klar med Formell och Informell strategi och omvärld.
Nu är bara halva arbetet kvar.

Det enda som känns jobbigt är att det känns som 10 sidor aldrig kommer att räcka om man ska ha framisda och referenssidor.
Ja jösses.
Det trodde jag aldrig när jag började med arbetet.
Jag ska skriva i morgon sen ska jag skicka in ett första utkast och höra med lärararen om komplettering innan jag skickar in slutresultatet=)
Härligt va.
Det känns oerhört bra att nästan vara klar med arbetet.

Och om jag då kan få lite feed back från honom så kommer ju allt att ordna sig eller hur!

Dessutom hittade jag massor med protokoll från socialnämnden på vindeln kommuns hemsida så nu.
NU HAR JAG REFERENSER!!! från vad jag har beskrivit om nedläggningar och schemaändringar.
JIHOO!

himla toppen det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback