Svinisprutan-check


Jag tog sprutan igår.
Svinissprutan.

Idag har jag ont i armen och djävulusisk huvudvärk, jag vet inte om det beror på sprutan eller att jag är trött sen i veckan.
Annars är det inget mer. KÄnndes lite i tungan direkt efteråt. Men annars  mår jag okej.

så nu vet ni det gjorde inte ont värre att ta venprover.


Du kan inte förstå hur skönt det var att sova till 9 00 idag. Fantastiskt.
Jag har nog inte gjort det på två veckor.
Skulle kunnat sova mycket längre.

Och nu sitter jag på jobbet och längtar till middagen(taccogratäng) och att få gå hem.


Kommentarer
Postat av: Jezzi

Skönt att du mår så pass bra av sprutan ändå! O tack för maten - den va grymt god! Hälsa lillebror det också :)

2009-10-31 @ 15:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback