Värt

jag är grymt trött och jag uppskattade grymt mycket pussarna av sambon och doggen som kom förbi på jobbet med mandariner.
Sånt värmer i hjärtat när man jobbar 14 timmar och är aptrött så man kan grina.
Så trött är jag.
Blir så när man är uppe för länge.

SÅ kram och puss det är fasiken värt jättemycket när man är trött och längtar hem.
Jenna fattade nog inte vad jag gjorde där heller.
Men matte vad gör du här. Oj så nosen gick på henne.
Hon satt i framsätet. Snacka om bortskämd hund.
Husses ögonsten.

Nä nu längtar jag hem till sängen och pussar och kramar av min älskade hushåll

Kommentarer
Postat av: Tina

ja, visst är hon för söt min lilla katt :) kramis!

Postat av: Jezzi

Haha, så hon har börjat åka i framsätet nu :)) Ja jösses vad han skämmer bort henne - hon har ett riktigt underbart hundliv hon :))

2009-10-28 @ 12:24:13
Postat av: Sven

Det blir synd om Jenna när Anders börjar jobba igen.

>Undra vad hon skall hitta på på dagarna då.

2009-10-28 @ 15:48:42
Postat av: Anders

Hon har inte BÖRJAT åka i framsätet. Det va engångsföreteelse för bagaget va full med skit :P

2009-10-28 @ 22:25:48
Postat av: Anonym

2009-10-29 @ 12:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback