blogg och jobb

det förra inlägget känndes precis som ett dagboksanteckning ano 12 år.
Haha

Men så blir det ibland.
Man kan inte alltid skriva de mest intressanta blogginläggen det går bara inte.
Jag har väl lite bloggtorka.
Jag vet inte vad jag ska skriva om.

Eller jo det gör jag.
Men jag vet inte om jag vill.

Jag gör så mycket annat nuförtiden.
Som att läsa kurslitteratur.
Eller umgås med min Anders och min far.
Och det känns mer värt än att sitta här och skriva blogg.

Även om jag nu gör det med.
Jag ska i alla fall åka till jobbet om 10 minuter så nu ska jag packa så att jag får i mig lite mat på jobbet.
Apelsiner och matlådan( stuvade makaroner från lunchen och grillat från middagen igår)
Och en bok ifall jag får tid att läsa.

Sen blir det att puttra iväg med bettan och komma till jobbet i tid.




Kommentarer
Postat av: Kristin

Det var ju det sm var grejjen att jag INTE kunde lämna ifrån mig några kläder ;) jodå hon var liten 42 lång och 3200 gram... lilla tjejjen hon kom nästan en månad flr tidigt.. och jag trivs jätte bra, det är underbart, hur är det sj?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback