läser och skriver

Jag försöker skriva paper.
Det går inget bra.

Jag vet knappt hur jag ska börja.
Det känns svårt och oövergripligt.
Jag vet att har jag väl skrivit en så kommer det gå lätt att skriva resten.

Jag har googlat och hittat en manual som KI har för sina papers.
Funderar att använda den som upplägg till mina papers.

Sen ska jag bara plöja mig igenom den 500 sides tjocka boken som är trög och tråkig.
Även om jag börjar förstå mer och mer om organisatoner fungerar.
Jag har läst 141 sidor hitills.

Ligger jag och läser i sängen så somnar jag.
Sitter jag och läser måste jag lägga ifrån mig den ibland för att den är så tungläst.

Jag förstår varför jag måste läsa den.
Men den är inte direkt som harlequin.

Eller gymnasielitteraturen.

Sitter i köket, läser och skriver, läser och skriver.

Anders och Allan är ute i regnet och breder ut grus över vägen.
Lasset har kommit idag.
Hoppas att det går bättre och vägen inte rasar mera.
Att till våren så kommer man kunna köra in på uppfarten utan att köra fast bilen i lervällingen.

Jenna är inne hos mig, hon är aldeles dyngsur, efter när vi var ute.
Jag har burit in ved idag och ställt bort cyklarna.
Det är höst och jag kommer inte cykla mer i år.

Snart är vintern här.


Kommentarer
Postat av: Sven

Höst ??? Här nere var jag ute och gick idag i t-shirt, det är ca:20 grader ute och sol.

Ingen höst i syne ännu, det ända höst tecknet som jag kan se är att hockey allsenskan har startat.

2009-09-18 @ 14:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback