Tacksamhet

Jag vet att mycket spännade har hänt i mitt liv.
Även fast det inte låter så spännande.

Eller spännande och spännande.
Jag har i alla fall klarat två stora mål som jag nästan trodde var omöjliga att nå.

Jag har faktiskt klarat av att få godkänt i matte B kursen och jag har kommit in på Universitetet.

Och det gör mig jättestolt över mig själv.
Att jag faktiskt har klarat det så här långt.
Nu ska jag bara gå hela vägen och stå med en filkand i handen om fyra år.

Fyra år är en lång tid, men jag tror på mig själv och att jag kan lyckas.
Då kommer jag oxå det.

Det känns härligt att äntligen vara på väg.
Att bli det jag vill bli.

Och faktiskt veta vad jag vill med mitt liv, även om jag kanske inte alltid får det jag vill så kan jag försöka nå dit.

Det är fantastiskt  att komma hem till en kram och en puss och Har du haft en bra dag på jobbet idag?
Det är så härligt att ha ett fast och stabilt förhållande där man kan prata om allt.
Att han älskar mig och jag honom och det är så himla skönt.
Och han stöttar mig i vad jag vill som jag stöttar honom.
Jag är så himla lyckligt lottad som har Anders och Jenna i mitt liv.

Jag är bara så himla tacksam för allt idag känns det som

Att jag har Anders

Att jag faktiskt är en student och inskriven på ett universitet.
Det är stort för mig.

Att jag har en hund.

Att jag klarat matte  B.

Jag är stolt över mig själv.

Visst jag kanske inte väger som jag vill väga eller ser ut som jag vill se ut.
Men det är något jag kämpar på.

Men jag är stolt över min insida och jag älskar mig själv idag det gjorde jag inte förut.

Och ja det känns himla bra idag bara.

I morgon kanske jag är jättedeppig vem vet.

Men idag, idag känns det  bra att vara jag.



Kommentarer
Postat av: Kristin

Fotat en hel del, jobbat alldelels förlänge på Skogaholms bröd numera Fazer, skaffat sambo, förlovat mig, skaffat barn ;) och dansat på dansskola.



Men mer saker skall hända innna jag blir nöjd ;)

Postat av: Anonym

Hej vännen ..

du kommer lyckas med allt du vill, men har jag missat något men vad ska du läsa ??? vad ska du bli kramiz Annette

2009-09-07 @ 08:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback