piffning ja tack

Jag har kommit på att jag gillar verkligen kläder.
Jag har haft ett par år där jag verkligen inte har trivits i något, jag har inte velat köpa nytt för jag ska "ändå banta"
och tänkt att det spelar ingen roll hur jag för mig eller hur jag ser ut.

Mjukisar+mig=sant

Men inte längre. Det känns som att det är vår och jag har varit vårdeppig nog nu.
Jag vill verkligen rycka upp mig och ha det bra.

Klä mig snyggt även om jag är tjock, jag måste börja leva nu istället för att tänka sen. Och det innebär ju att jag måste tänka mode istället för fatpants.

Så jag ska försöka klä mig snyggare på fritiden och piffa till mig

Så mot piff piff
inte
puff puff

Kommentarer
Postat av: Malin

You go girl! Och visa bilder på den fina nya dig.

2010-04-08 @ 00:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback