uppsatsånga

Nu håller jag på att skriva ner intervjuerna igen.
Eller rättare sagt.
Nu skriver jag ner dom under frågor.

Sen ska här klippas och klistras
Det känns i alla fall så.
För jag ska skaffa fram rubriker över det dom har pratat om.
Så då ska jag skriva ner det en gång till. Fast copy paste mest. så att jag får de dom sagt under rubriker.

Sen ska jag bara binda det till litteratur.
Och efterdet ska jag skicka in det till handledaren "så att hon har något material som hon kan handleda"
jaha. tack då var det bara att sätta igång som jag inte redan gör det.
Jag vägrar stänga av datorn i natt för annars kommer jag inte komma ihåg vad det var jag skulle göra i morgon bitti.

Spännande eller nått
jag hoppas det går vägen i alla fall.

Sen var det det där med paragraf letandet och hemtentan och pa uppgifterna med
aja
det löser sig.
det gör det väl alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback