Utmaning 2

51 frågor när du har tråkigt!


1. Hur ser din drömkille ut? han oj hmm han har ett grönt och ett blått öga;-) Men får jag inte välja min egen så tar jag gärna gerald butler


2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
Senast idag


3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Anders och Jenna sen på jobbet


4. Hur lång är du? det beror på. allt mellan 164-167
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Den där bond i söndags
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: Pira=( som är så sjuk

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda de skilldes 90. Så 20 år har de varit skillda
9. När såg du senast din mamma? Förra sommaren om man inte räknar när vi tjötar på msn och har webcam igång.
10. Icke godkänt i något ämne? nope för jag är en duktig flicka
11. Mvg i något? Jadå, Musik, nått datajox som jag inte kommer ihåg, och sen socialomsorg och ett ämne till
12. När vaknade du idag? 07.40
13. Vilken är din favoritplats? Torpet eller kramas med adogidogg och anders
14. Vilken plats föredrar du minst? Minst? innuti flygplan i sånt fall
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Villa, Volvo, Vovve, varn och vra jobb
16. Hur stor är din säng? 180cm
17. Vad sover du i? Sängkläder
18. Hur många kuddar har du i sängen? 6 stycken, 3 till mig, 3 till anders. Sen har jenna en i sin egen säng med=)
19. Var har du bott/bor? Jag bor i Häggnäs, har bott på Umedalen i Umeå, Holmfastvägen i Södertälje, Täppgatan i Södertälje, Fornhöjden i södertälje, Järna bredvid kyrkan, Södra i Södertälje, Världsholmen i Södertälje, Dalgatan i södertälje
20. Tycker du om kinamat? Hell yeah
21. Tycker du om kaffe? Nej jag avskyr kaffe
22. Vad dricker du helst till frukost? Te med honung
23. Kan du spela poker? Ibland
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Nä ingen jag vet om.
25. Vill du ha barn? Ja
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
27. Har du någonsin åkt ambulans? ja =)
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Poolen på morgonen, havet på eftermiddag/kvällen
29. Vad spenderar du helst pengar på? Mig själv, min hund och min sambo
30. Är du cool? skit kool =P
31. Kan du rulla med tungan? Japp!
32. Vem är den roligaste människan du känner? Anders och Lisa och Nathalie och Malin och Suzy och och och många
33. Vad har du för ringsignal? något tjaffs som kom med telefon
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Yes.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? röda byxor
36. Kan du byta olja på bilen? ja tror det med lite instruktionsbokshjälp. Fast oftast brukar jag få hjälp av anders, gudagåva=)
37. Vilken var den senaste boken du läste? Introduktion till socialpsykologi
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? Jo.
39. Dansar du i bilen? Vi dansar i takt och jag bilen.
40. När var du i kyrkan senast? förra sommaren, när jag var på dop med min gudson
43. Har du någon tatuering? Yep.

44.  Tycker du om någon? Ja.
45. Har du provat droger? nej. eller räknas te med honung?
46. Röka eller snusa? nej det är äckligt

47. Hur gammal är du? 26
48. Vad är ditt mobil nummer? 070 bablablablabla
49. Vad ska du göra ikväll? jobba
50. Har du några syskon? nja jag har inga "riktiga syskon" men jag har Nathalie och Lisa som jag räknar som systrar.

51. Hur mycket pengar har du på din mobil? Abonnemang, så... Massor?


Jag utmanar, ladyj, mouziee, johannaijakan, mona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback