utmaning

Mouziee utmanade mig med en 'bloggutmaning'...

Blogg jag läser först: Jag loggar alltid in på min egen först och updatera. Sen tittar jag in på
mouziee , johannaijakan , Mona , och några kändisar så klart=) jag har hittat maria montazamis blogg och katrin zite zito eeeh zito mjarska eeeh Sen försöker jag även få in ladyj men hon uppdaterar rätt så sällan. så det blir typ en gång i veckan.

Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig:  Ingen aning. Jag har inte så stor bloggkoll på "bloggeliten"

Kändisblogg jag följer: Maria Monatazami och katrin eeeh zito eeeh mjerska sen gillar jag klara på vf för hon har så härliga kläder och skriver fina tankvärda tankar

Mest kända bloggare jag sett IRL: Ingen!


Första bloggen jag började följa: samboronbon.blogg.se en skön brud som har en härlig unge och en väldigt trevlig man, de flyttade från umeå till skellefteå och det är väldigt trevligt, för det var skönt att hänga i deras röda soffa några gånger=)


Bloggare jag beundrar och varför: ingen.
Fördelar jag fått tack vare bloggen: Att jag kan berätta för dom som känner mig och dom andra om min vardag, att jag får skälla av mig när jag behöver det och lägga ut bilder. Det är roligt att få kommentarer och jag skriver mest för min egen skull. Det är kul att morfar läser bloggen med.

Då hatar jag att blogga: Aldrig, har jag inget att berätta då struntar jag i att blogga.

Då älskar jag att blogga: det är kul när det är något roligt som har hänt att få berätta om vad jag pysslar med.


Person personer som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite uppmärksamhet:
Johannaijakan, mouziee, mona, samboronbon, ladyj,
Så nu är ni utmanade=)

Kommentarer
Postat av: Sockerärtan (Mona alltså)

Tack så mycket! Självklart ska jag anta utmaningen! kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback