Lista

1. Beställ kurslitteratur(blev avbruten igår)
2. Köp en pärm eller leta upp en och förbered LNU årskurs 2 så jag har alla papper organiserade.
3 Köp index till pärm
4. Bli klar med det sista på uppsatsen.
5. skicka in uppsatsen till handledaren :-(
6. Klipp gräsmattan med åkergräsklipparen
7. Försöka lära mig UMUs plattformsteknik, hur tar jag mig in igen? Jag lyckades igår?
8. Börja läs kurslitteraturen från LNU och sätt mig in i de nya uppg så jag kan börja med dem
9. Beställ hotellrum till mig och E vi ska dela=)
10. Tvätta kläder
11. Städa huset
12. Gör i ordning kurslitteraturen från förra året. Ska skriva in med blyerts vilka kurser jag hade böckerna till.

Det är listan för i morgon. Eller jag ska inte göra allt men en hel del. Det är planen. Och 10-11 ska jag försöka få med mig grabbarna grus på. Det är igentligen inte så farlilgt hemma än men jag tänkte att damtorkning och damsugning skadar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback