Att hämta ut medicin=)



Det är hemskt trevligt att hämta ut medicin mot öron inflamation, som förövrigt har samma färg som riktigt gult öronvax, för de som är intresserade, jag blev bjuden på en hel semla och en kopp te med svartvinbärsmak.
Det kallar jag service. Speciellt med tanke på att jag var fastande sen klockan 20.00 kvällen innan.
vilken frukost va=)

Idag har jag sovit, sovit, haft ont i öronen, sovit, legat i soffan, sovit, kletat ner ett antal örngott, sovit och ja sovit


riktigt nasty färg ursäkta suddigheten min mobilkamera ville inte jobba med mig han bestämde att suddigt ska det vara...suck...

och det där trycker man in i örat jag vill inte se hur det ser ut i örat med medlet i.
Usch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback