Jobb jobb jobb

Den här veckan jobbar jag dag och på torsdag åker jag till Växjö.
Det ska bli roligt.
Men jag har haft en intensiv period just nu.

Förra veckan jobbade jag
Måndag Kväll
Tisdag Kväll 
Onsdag Kväll
Torsdag:       Ledig
Fredag Kväll
Lördag Delad
Söndag Dag

Denna vecka jobbar jag

Måndag Dag
Tisdag Dag
Onsdag Dag
TorsdagDag
ÅKer till växjö
Fredag: Växjö
Lördag Växjö åker hem
Söndag: Alla hjärtans dag kommer hem på morgonen

Nästa Vecka jobbar jag

Måndag Kväll
Tisdag Dag
Onsdag: Kväll
Torsdag           LEdig
Fredag          Ledig
Lördag Dag
Söndag Delad
Måndag Dag
Tisdag Dag

Sen är jag ledig. Som jag längtar

Så jag har inte mycket till socialt umgänge just nu.



Kommentarer
Postat av: Sockerärtan

Det är ungefär samma här, men sen kommer jag gärna ut och hälsar på! Vi får ta en dag i taget, och njuta desto mer sen när det blir mer ledigt. Hoppas växjöturen går bra, kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback