Tunbrödsrulllar, räkbomber och sexklocka=)

Fyra och en halv timme statestik hade jag kunnat vara utan på lördagen, som igentligen inte alls var statestik utan sannolikhetslära.
Men annars har helgen varit toppen, jag fick krama pappa oxå på norrköpingstation. Han kom dit med allahjärtansdagspresent. Väldigt gott var det=) Och väldigt roligt att träffa pappa.

Idag har vi ätit räkbomb till lunch och till middag blev det hemmagjord tunnbrödsrulle.
Jag har fått två alla hjärtansdagspresenter.

En hjärtformad pajform och en klocka som lovar sex om man plingar i den.
Vilken himla smart klocka. Bara plingeling och så ska fästmannen vara redo. ME LIKE<3

Ja nu dör väl morfar och  mamma här när jag för en gång skriver om sex på bloggen men klockan ja jag gillar tanken.
Ska nog lägga ut en bild på den=) men det får bli senare när jag har laptopen igång.

Vad har vi gjort mer på alla hjärtansdag? jo vi har städat köket, riktigt grovstädat tagit luckor och kakel och inne i skåpen och lister och bytt gardiner och duk och gjort jättefint.
Och så har vi städat hallen och tvättat en tvätt med.

Och sovit middag i tre timmar=)

Det var min och älsklingens alla hjärtansdagfirande. Tunbrödsrulllar, räkbomber och sexklocka=)

Kommentarer
Postat av: mamsen

Du vet väl att mamsen inte bryr sig om det... Var är klockan köpt?

2010-02-15 @ 07:47:48
Postat av: Lennart

Kul med klockan. Undrar bara om den fortfarande är hel eller om du redan nött ut den???

2010-02-15 @ 07:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback