Året som gått

Januari: Började året med att vara dyngförkyld och låg hemma på nyårsafton. Fotade lite renar och mös inne det var svinigt kallt ute. Sisådär -29. Höll på att läsa matte B på distans

Februari: Anders fyllde 26 , jag rammlade i trappan och fick världens blåmärke, där gick alla mina gympa itentioner åt skogen och kronprinsessan förlovade sig



Mars: Var jag på Åsele Marknad med Dagny



April: Fick vi hem våran fyrbente familjemedlem Jenna

Maj: Fick jag råångest över en flock renar på villovägar och så klarade jag av Matte B kursen.
Yey för mig.

Juni: Sökte jag in till högskolan, vi var på Hundutställning i vännäs och jag fyllde år. Blev även gudmor åt simon och åkte till Södertälje och till Torsby och träffade kära vänner och en hel del släkt.

Juli: Kom hem ifrån min resa söderut, började jobba, blev utkallad på min semester.Sven kom och hälsade på.
Stoffe, Cicci, Johnny kom och hälsade på.
Jag och Anders firade våran 5 års dag på olika håll i landet. Men jag fick världens finaste sms=) Och en bamsekram när jag kom hem.Arbetade även i skogen med the olssons boy
Kom även in på Universitetet i Växjö.

Augusti.: Jag började på Växjö Universitet Yey för mig.
Stoffe Cicci, Johnny och Sven åkte hem

September: Estrella dog. Jennas bästis av de två bästisarna hon har.

Oktober: Jag klarade min första kurs på universitetet i ledarskap.

November: Pluggar jag för fullt och Klipper min lugg

December, är ledig, köper inte en enda julklapp själv utan det gör min andra hälft jättefina julklappar. Firar jul hos Svärföräldrarna med hela olssonklanen och min pappa. Tatuerar mig igen
Det är en mobilkamera bild=)så ni får väl se den bättre någon annan gång
Får jättefina julklappar. Jobbar nyår

På nyårsafton går vandaliserar vi huset.
Jag råkar tutta fyr på trappan genom att ställa ut en hink med aska( det var inte meningen och jag släckte den illa fort) och Anders trillar i trappan och slår sönder ett fönster och skadar sig.



och 2010 började med att Anders bjöd mitt jobb på citronmarängpaj

den var mycket uppskattad och uppäten på ca 24 timmar=)



Kommentarer
Postat av: Lisa

Det var ett händelserikt år. Konstigt att det känns så långsamt allting när man är med om det och i efterhand känns det som att allt gick så fort...

2010-01-05 @ 09:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback