att vifta vit flagg

Anders, jag älskar dig, du är en fantastisk man.

Han är en riktig trouper har strykit mig på ryggen och på magen och varit vaken med mig större delen av natten.
Vinterkräkan är här.

Jag har karantän säger previa. 48 timmar efter sista hmm ja du vet.

Jag som skulle jobba i dag och i morgon och i övermorgon, och JoF skulle komma över ikväll och vi skulle ha trevligt.
Min mage säger något annat.
Så det blir inget jobb och inget trevligt. Jag vill inte vara sjuk, jag vill jobba. Jag vill jobba och käna pengar och inte ligga hemma och må illa och ...
så det så

Det blir att vifta vit flagg mot porslinsmonstret på toan istället och ge upp, förklara att i natt porslinsmonster är du och jag bästisar japp så är det bara jag vet inte för hur länge men tills det är över så är vi det.

Kommentarer
Postat av: Malin

Stackare. Hoppas du mår bättre snart. Kram!

2010-01-22 @ 21:51:39
Postat av: Louise Hägglund

Hoppas att du mår bättre nu men var noga med att inte fara och jobba för tidigt så att du inte smittar dina jobbarkompisar (mig) och brukrna!

Vi syns i veckan./ Louise

2010-01-23 @ 10:18:13
Postat av: johanna

vet precis hur det känns, låg och kräktes hela förra helgen! krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback