snöstorm

Jag har börjat läsa mina böcker och fått reda på vem som är min handledare i A-uppsatsen, jippie, jag har fått svar att det går bra att forska på indexator. JIHOOO!
Det rör på sig, nu ska jag bara skriva den där fem sidiga uppsatsplanen så att jag får en tydlig profilering inom det jag vill veta mer om.

Låter spännande och kul va=)
I morgon ska vi åka till umeå och handla hundmat, den femte ska jenna få sin ettårspruta. Hon fyller nämligen år den 6e februari precis som min MORFAR <3 Älskar dig morfar<3 ser du hjärtana föresten=)

Det är snöstorm här nu jösses vad det snöar och blåser och eler fungerar än i alla fall. Det gjorde den inte i natt ska jag tala om, eller i går kväll. eller i går morse.

våran rörelsekänsliga lampa har gått på och av hela natten så vid två skruvade jag ur säkringen till garaget och gårdshuset och fick  äntligen sova, jag kunde nämligen inte somna med den blinkandes som ett annat as.
Usch vad jobbigt det är att vara ljuskänslig.

Aja i natt ska jag i alla fall sova bättre. Och nu ska jag ner och ge hunden och gubben mat, vi ska äta fläskfilé med stektpotatis, hemmagjord aioli och sallad till mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback