Godmorgon

Igår jobbade jag 14 timmar, så det var därför jag inte uppdaterade bloggen, man kan minst sagt säga att jag var heldöd efter att jag kom hem.

Nu sitter Anders här bredvid och svarar på alla mina frågor med en fråga, vet du hur enerverande det är! Speciellt när man inte har ätit frukost och är smågrinig från morgonhumöret.
Jag har giftigt morgonhumör.

På fredag kl 08.30 ska jag klippa mig.
Jag ska klippa mig kort hade jag tänkt mig.


Typ så här 

eller


så här fast mindre stort lixom.

Sen ska jag köpa hårfärg i den här färgen. Jag tycker den är jätte fin. För dom på salongen hade inte färgtid innan semestern. Och jag tänker inte vänta en månad på att klippa och färga mitt hår. Så då klipper jag mig bara och färgar håret sen.

så på fredag kl 8.30 försvinner mitt långa hår bara så du vet

Kommentarer
Postat av: June

SV: Haha, var det någon speciell anledning att han valde Umeå? Jag pluggade en kurs i Våld i film och litteratur ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback