godnatt

Jag har varit lite borta i helgen.
Eller mycket borta.

Jag har stigit upp fem och gått och lagt mig 23.35 när jag kommit hem från jobbet.
Jobbat 14 timmars pass och ja inte haft någon fritid alls. Jag har inte gjort något i helgen förutom att sova 4 timmar per natt, köra bil jobbat köra bil och sova i 4 timmar.
Igår när jag kom hem efter jobbat vid 16.30 då dog jag ( nästan)
Jag kommer ihåg att jag åt. sen som jag som en liten bebis innan 19.00 nyheterna och sov till 7.00 i morse.
En drömlös och hård sömn, inget kunde väcka mig så himla slut var jag.
Hade inte klockan ringt vid 7.00 och jag var tvungen att stiga upp kunde jag sovit fram till 1200 utan problem.

Men Anders skulle till sitt jobb och jag skulle med Jenna till veterinären så det var bara att gnugga morgongruset ur ögonen och pallra sig upp ur sängen halvdöd.

Jena är fortfarande sjuk, hon har fortfarande öroninfektion och ska fortsätta med sina örondroppar.
Nu har hon även gått ner massor i vikt och fått magkatarr så nu behandlas hon för det.

Sen hon kom hem idag har hon sovit.
Det är tröttsamt att vara sjuk.
Nu går jag och lägger mig med godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback