Hårklippning och dalmatinprickar

Idag har jag sett ut som en dalmatin. Jag råkade tappa en stor del av betsburken över mig själv och de nymålade listerna som ska vara vita, blev brunprickiga. Det är bara att måla om.
Anders fick ta tvätta mig i duschen med nagerlacksbortagningsmedel.
Prickig på näsan under näsan på hakan hela armarna och händerna. Hela flaskan gick åt, tur att jag har mera nagerlacksbortagningsmedel på lager.

Fast sen vart ju hyllorna gudomligt snygga i mörkbrun bets och listorna dom ska jag måla om i morgon det ordnar sig.

I morgon ska jag klippa mig=) Det ska bli så himla roligt.
Ska komma ihåg att lägga in bilden på frisyren jag vill ha i mobilen.
08.30 kommer jag sitta och få håret tvättat och klippt och puffat och underbart ska det bli.
Åh jag kommer bli så fin och jag kommer verkligen att njuta av hela upplevelsen.

Det ska bli så roligt och jag ser verkligen fram emot det.
Vardagslyx i dess rätta bemärkelse.

Nä nu ska jag sova så jag vaknar utvilad i morgonbitti till att bli av med halva håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback