Hemtentan är klar

Jag är klar med hemtentan, den är inskickad och nu har jag minisemester, eller jag jobbar ju fortfarande och jag måste skriva uppsatsen i sommar.
Men just i helgen är jag ledig från skolarbete

Så ikväll ska jag städa när jag kommer hem.
Jag ska umgås med min sambo och kramas med både hunden och dess husse.
Det är så himla härligt, jag hoppas jag får godkänt på uppsatsen.

Visste du att de som är offentligt och statligt ställda har inskränkt rösträtt i vissa politiska spörsmål.
Det hade jag inte någon aning om.
Vi (jag är offentligt anställd) får rösta i riksdag och kommunalvalet, jag gör i alla fall det men i vissa får vi inte rösta.
Så himla konstigt.

Men det står så i lagen.

Det lärde jag mig via tentan.

Man lär sig nått nytt spännande varje dag. Den här utbildningen ger mig verkligen så mycket kunskaper som är bra att ha. Jag är himla nöjd med mitt utbildningsval och det känns rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback