Min önskelista

Jag fyller ju år om några dar om ni har missat det=)

Och jag önskar mig



Dessa koppar två stycken, himla fina och alla som känner mig vet att jag är en riktig bröllop och kungahus nörd. SÅ dessa ja tack. Tänk att dricka te i den=)

GÄRNA SMYCKENA MED JAG TYCKER DOM ÄR URTJUSIGA; HALSBAND; ÖRHÄNGEN OCH ARMBANDET



En ryggsäck till min laptop. Måste få rum med en 17 tummare minst



Ett par sånna här träskorskor, ursnygga verkligen storlek 39.
I rött eller i svart.

Nagellack i dom här färgerna, gärna Loreals Lasting 7 days.



Jag önskar att få gå och klippa mig och hårfärg i den här nyansen=)



Och det jag helst av allt INTE vill ha, men behöver, ett nytt bilbatteri till Audin.

Det är min önskelista.

Så nu vet ni vad jag önskar,  ni som känner för att ge mig en present.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback