Stolt över mig själv

Jag fick Godkänt på hemtentan och VG på PA paprena.
Så jag har godkänt i delkurs 4 Wihoo.

Nu ska bara min uppsats bli godkänd med.
Suck jag fick ju back så in åt norden så jag måste göra om den i sommar.
Och min kära handledare har fem veckors semester från och med i dag.
Men det ordnar sig.
Gör det inte alltid det? Aja jag ska i alla fall ha godkänt till hösten. Det bara är så.

Så på mitt första år på Universitetet så har jag klarat de tre viktigaste kurserna enligt mig själv.

1. Ledarskap i Samverkan 7.5 p Godkänd
2. Arbetspsykologi 7.5 p Godkänd
3. Introduktion till vetenskaplig metod och analys. 7,7p Pågående
4. Arbetsledaren, Arbetsrätten, Personaladministration och rättsystemet 7.5 p- Godkänd.

Det är inte illa pinkat.
Nu ska jag bara få till det här med Uppsatsen( kurs nr 3) så är första året gjort.

Jag är faktiskt väldigt stolt över mig själv.

Kommentarer
Postat av: June

SV: Nopes, ingen förlovningsring. Jag fick den av mormor, haha. Förlåt om jag råkade luras :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback